Pagini

vineri, 22 iunie 2012

Versuri si muzica

M-am trezit fredonand versurile "Vara asta am sa ma indragostesc". Nu stiu daca la momentul in care era "calda" melodia imi placea, insa astazi dansam si fredonam.
Eu sunt deja indragostita, iubesc si nu am bani (ca sa vorbesc tot in versuri). Insa o sa las inima sa zburde ca acum trei ani, vreau ca iubirea pentru EL sa fie mereu noua, frumoasa si draga.

Ma uitam astazi la o emisiune si se vorbea despre gelozie si dragoste. O persoana sustinea sus si tare ca poate sa iubeasca fara sa fie geloasa ... eh, asa spuneam si eu pana sa ma indragostesc cu adevarat si sa simt fiorii aia nebuni care dainuiesc in suflet.
Acum recunosc ca sunt geloasa. Nu exagerez, insa uneori imi vine sa scot gherutele. Asta-i iubirea, cel putin a mea ... nu generalizez.
Gelozia ma face sa imi dau seama ca imi pasa cu adevarat de omul de langa mine si ca nu imi place sa imi scape printre degete...desi alegerea e strict a lui...eu nu prea as avea cum sa opresc acest lucru daca asta si-ar dori.Iubire cu forta nu se poate, dar nici dragoste fara gelozie in cazul meu.

Paradoxal este ca atunci cand iubesc sunt o persoana mai sigura pe mine.
 Si totusi vara asta o TE sa iubesc intens!

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Un alt suflet isi da cu parerea: