Pagini

marți, 26 iunie 2012

Marti

Timpul trece si in fiecare zi mai bifez un X peste calendar.
Sunt multe de spus, ganduri impletite, sentimente nerostite si minute de asteptare.
Sanatatea e mai pretioasa atunci cand o vezi cum scartaie si iti doresti cu ardoare sa te faci bine. In astfel de momente te certi in sinea ta ca nu ai fost precaut, ca nu ai facut ce trebuia si iti promiti in sinea ta ca pe viitor o sa faci ceea ce este corect.
Stresul ma macina in interior.
Mi-am promis ca dupa ce se linistesc apele si totul o sa se termine cu bine, o sa am grija multa si nu o sa neglijez niciodata sanatatea.
Sunt derutata. Nu am starea necesara sa povestesc multe detalii...imi doresc din suflet sa treaca toata nebunia si sa ramanem doar cu experienta in gand si cu lectia de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Un alt suflet isi da cu parerea: