Pagini

sâmbătă, 9 iunie 2012

Iti multumesc

Sunt intr-o stare ciudata, ceva similar cu piesa celor de la directia 5. Sunt euforica.
Astazi am primit un apel telefonic care a reusit sa imi dea peste cap intreg sfarsitul de saptamana. Sunt nerabdatoare sa aflu raspunsul final. Orele trec mai greu de atunci si sunt agitata. Daca s-ar adeveri acest zvon, sper sa nu intervina nici un impediment pentru indeplinirea completa, mi-am aruncat inca un ochi peste detalii sa ma asigur ca nu mi-am taiat singura creaca de sub picioare. Nu pot sa spun mai multe acum, sunt destul de nelamurita si eu, asa ca astept sa mi se confirme/infirme, iar daca raspunsul este "de bine" voi spune mai multe.

Vreau ca viata mea sa intre intr-un ritm normal. Imi doresc din suflet sa se aseze toate dorintele interioare. Sa ma responsabilizez din punct de vedere al unui loc de munca si imi mai doresc sa fiu stapana pe viata mea. Maturitatea o sa intervina in timp, cel putin asa mi-au declarat multi oameni care s-au trezit peste noapte intr-un corp cunoscut dar cu o mentalitate diferita fata de cea a omului de ieri.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Un alt suflet isi da cu parerea: