Pagini

luni, 18 iunie 2012

O sa fie bine

Ring Ring - suna telefonul...il scot grabita din geanta si citesc mesajul. Zambesc larg si ochii imi sclipesc de fericire. Era un mesaj simplu dar plin de viitor.
Am raspuns foarte entuziasmata, caci aceste randuri mi-au facut ziua mai frumoasa.
 Da, chiar poate un mic incident sau o intamplare sa iti schimbe radical ziua.
Sunt fericita din acest punct de vedere. Mi-am propus sa restabilesc echilibrul in viata mea si primii pasi sunt ca si facuti.
Am inchis usa sentimetelor negative...curand o sa rasucesc cheia in usa, trebuie sa imi gasesc fericirea.
Imi pare rau ca nu mai am lucruri inteligente de spus, poate ca nu le-am avut niciodata...insa in ultima perioada pana si eu sunt satula de smiorcaielile mele.
Mi-am pus speranta in anumite intamplari pe care le asteptam sa se intample, insa nu au fost sa fie, acum incep sa imi schimb prioritatea. Nu renunt definitiv la dorinta arzatoare;

Am terminat de baut ciocolata calda. Sentimentele sunt mult mai aromate. Oboseala a disparut si zambetul ma gadila in coltul gurii.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Un alt suflet isi da cu parerea: