Pagini

marți, 8 mai 2012

Diferente

In ultima perioada am fost mult mai atenta la oamenii din jurul meu, am vrut sa le analizez gesturile si sa am o atentie marita la lucrurile care nu imi plac pentru a nu le face si eu la randul meu - vorba axiomei "Ce tie nu iti place, altuia nu ii face".
Diferentele pe care le fac anumiti oameni ma pun pe ganduri serios. Mi se pare absurd ca x persoana face o nebunie si este perceput bine, insa daca eu as face aceeasi nebunie, lumea m-ar cataloga .
Poate pentru ca au pretenii de la mine in anumite situatii, dar nu mereu acesta este motivul pentru care sunt pusa la zid inutil.
Ma simt obosita de atatea treceri cu vederea peste situatii deranjante.
 Trebuie sa ma las pagubasa, nu vreau sa schimb pe nimeni ... problema este la mine.


3 comentarii:

  1. Poate pe tine nu te caracterizeaza sa faci nebunii, sau poate da dar nu te cunosc ei si aici poate fi vina ta ca te-ai ferit sau a lor ca nu stiu cum esti .si de asta te-ar eticheta...

    RăspundeţiȘtergere
  2. Uofff nici eu nu mai stiu cum sunt :(

    RăspundeţiȘtergere
  3. nu tu esti de vina...societatea te obliga sa convietuiesti cu ei:))

    RăspundeţiȘtergere

Un alt suflet isi da cu parerea: