Pagini

sâmbătă, 14 iulie 2012

Schimbare...iar?

Am zile in care nu ma mai suport, as vrea sa fiu diferita de persoana pe care o vad in oglinda, o simt la orice pas si de cea pe care o vad prietenii mei .
Mi s-a tot spus ca sunt "mama ranitilor" sau "naiva", insa asa e firea mea - calda si saritoare...nu pot sa fiu indiferenta daca cineva langa mine sufera, daca pot sa ajut cu ceva, o fac cu cea mai mare placere. Nu stiu daca gresesc cand sunt asa saritoare. Ma doare cand nu sunt inteleasa si lumea interpreteaza gresit reactiile mele.
M-am saturat sa fiu cea care face exceptie de la regula ... oaia neagra din turma alba. De ce nu pot sa fiu o persoana fada si normala?
Imi complic singura existeta, mai ales acum cand simt nevoia de o schimbare..o schimbare de care imi este foarte teama, am impresia ca este totul trecator si nu imi vine sa arunc vrabia din mana pe necunoscut. Unele lucruri in viata sunt greu de dat inapoi, chiar imposibil.
Saptamana asta sigur nu fac nici o nebunie, las timpul sa decida in locul meu. Nu ma las purtata de impulsuri, nu acum. 

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Un alt suflet isi da cu parerea: