Pagini

joi, 12 iulie 2012

"Cat de departe"

Astazi am avut o stare de reverie. Am lasat muzica sa cante la un volum moderat, m-am trantit in pat, am luat ursuletul in brate si am lasat gandurile sa zboare.
In fiecare an patesc ceva similar, este imposibil ca vara sa nu am o stare de visare si melancolie.
Nu stiu ce se petrece cu mine, insa simt cum doua dorinte se bat cap in cap si eu nu pot sa gasesc solutia potrivita pentru a calma spiritele.
Imi vine sa fug, sa ma ghemuiesc in bratele oamenilor dragi, sa plang si sa simt ca viata-i frumoasa la orice varsta, nu numai in copilarie.
Schimbarile ce au survenit, m-au facut sa fiu o alta Eu, sa imi schimb stilul de viata, sa zambesc pentru a imi ridica singura moralul, sa incerc sa am grija de mine si sa fac tot ce pot ca ziua ce urmeaza sa fie linistita.
Dor de ploaie de vara.

Un comentariu:

  1. da...si eu ma simt mai bine in ultiam vreme..cred ca soarele de vara imi prieteste...

    RăspundeţiȘtergere

Un alt suflet isi da cu parerea: