Pagini

sâmbătă, 21 iulie 2012

Eu pot...

L.E. : Au trecut doar cateva zeci de minute de la postarea mea precedenta, insa mi-am dat seama ca trebuie sa schimb ceva neaparat in viata mea.
Totul pare atat de trist si indepartat de mine si daca eu nu fac nimic sa aduc lumina in viata mea, atunci nimeni nu o sa o faca.
M-am privit in oglinda, ochii imi sunt tristi si isi pierd din farmec, zambetul are colturile lasate in jos, dar nu-i nimic imi promit ca de acum o sa caut doar comoara plina de farmec.
Revin la viata mea in care gaseam cel putin o farama de speranta in fiecare zi.
Imi lipsesc postarile si sentimentele vesele mai mult ca oricand. Am recitit ultima luna de gnaduri si nu mi-a placut ceea ce am gasit.

Am pregatit magia zilei de maine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Un alt suflet isi da cu parerea: