Pagini

vineri, 4 septembrie 2009

Just another day

Uof, iar am ajuns in perioada de tranzitie...desi am depasit de ceva vreme pragul de 20 de ani, inca imi doresc sa raman la copilarie, inocenta si puritatea unui copil. Dar sunt multe lucruri care nu vor permite acest lucru. Probabil un job o sa ma schimbe mai repede si nu o sa fiu eu nevoita sa lupt cu mine insami pentru aceste transformari.
Simt ca la fiecare incercare de "transformare" a personalitatii am pierdut cate o farama din mine.
M-am gandit ca ar fi fost bine sa ma nasc ca fiind un arbore...sa am nevoie de 30 de ani pentru a ajunge la maturitate si la sfarsitul vietii sa las cadou oamenilor 40 de kg de hartie din trupul meu.


Chiar daca si iubirea a reusit sa influenteze mult felul meu de a fi, nu sunt suparata pe acest "fenomen sentimental". Ador sa ma simt purtata de val, sa fiu cu capul in nori si sa visez cu ochii deschisi la viitorul nostru.
Vreau ca aceasta toamna sa fie lunga, asa cum a prevestit liliacul inflorit in miezul verii.
Vreau ca imbratisarile sa nu se opreasca niciodata. Imi doresc sa invat sa fac multe lucruri care acum sunt pe lista de "dorinte".

3 comentarii:

  1. Un job o sa te schimbe cu certitudine, dar stii sigur daca in bine sau rau? Ai grija ce iti doresti ca nu fiecare copac si-a dorit sa ajunga orice fel de hartie si mai bine imbratisezi prezentul si astepti viitorul, totul o sa fie imprevizibil.

    RăspundeţiȘtergere
  2. daca e sa te schimbi,si sigur circumstantele vor fi de asa natura,va fi ceva care va decurge de la sine.nici nu o sa iti dai seama.
    ps:eu cred ca o sa lasi in urma mai bine de 40 kg de iubire.

    RăspundeţiȘtergere
  3. @ The obnoxious man: As prefera sa se faca hartie de agenda, de jurnal, sau poate o carte...sa fiu pastrata cu timiditate de posesorii acestora.

    @ Boddah: Ma gandesc ca atunci cand nu voi mai respira nimeni nu o sa mai inteleaga iubirea mea. Imi e teama de felul de a iubi al tinerilor din ziua de azi. Precis nu vor intelege generatile viitoare gesturile pe care le facem noi acum in iubire. Acele mici chichite care adunate provoaca un scantei de sentimente.

    RăspundeţiȘtergere

Un alt suflet isi da cu parerea: