Pagini

marți, 16 martie 2010

Fericire de primavara.

Am mers pe carari deja cunoscute, privind frumoasa priveliste, luptandu-ma cu adierea vantului si cu gandurile ce nu vor niciodata sa inceteze din aceasta alergatura haotica... a mai trecut o zi in care am descoperit un adevar pe care nu vroiam sa il vad : "unii oameni sunt faţarnici!".
Nu pot sa inteleg ce rost are sa pui o intrebare caruia ii cunosti raspunsul de foarte mult timp; Nu stiu de ce atunci cand raspunsul e cel pe care il stiai - in loc sa recunosti adevarul sau macar sa te prefaci surprins de ceea ce auzi, preferi sa taci si sa lasi loc de interpretare.
Ipocrizia e in floare. Nu ma apasa aceasta durere, dar nici nepasatoare nu pot sa fiu. Uneori astept ca totul sa iasa la iveala ca sa pot spune tot ce am pe suflet - nu pot face asta daca nu imi dai un motiv.
Trecand peste aceasta descoperire, pot spune ca aceasta zi fugara a fost plina de bunastare.
Am avut o energie nebanuita, astfel incat m-am apucat sa mut muntii din loc si sa zbor in lumea mea.
Timpul a trecut fara sa ii dau prea mare importanta. Probabil toata aceasta stare de buna dispozitie o am din cauza faptului ca de dimineata m-am trezit ascultand cearta melodioasa a pasarilor ce stateau la geamul meu, iar soarele...micutul de el, imi mangaia ploapele.
Sunt fericita ca primavara incepe sa puna stapanire pe noi. Magia aceasta intra repede in suflet si ne indeamna sa valsam cu florile, sa ne asezam pe frunzele uscate si sa privim norii.
Viata e frumoasa cand nu bagi in seama rautatile lor.

Un comentariu:

  1. A fost un prim pas al primaverii de a-si arata zambetul vesel. Sper sa ca iarna si-a facut bagajele si a plecat in concediu pana in decembrie.

    RăspundeţiȘtergere

Un alt suflet isi da cu parerea: