Pagini

sâmbătă, 20 martie 2010

Dependenta de soare

Incep sa devin dependenta de vremea aceasta minunata.
Daca ar fi EL alaturi de mine, nu as ezita sa ma plimb tinandu-l de mana intreaga zi.
As asculta povesti inexistente, as rade mult, iar seara nu m-ar deranja daca as simti dureri in obraji de la zambete largi si multe;

Este cald, dar asta nu inseamna ca trebuie sa trecem de la tinutele de iarna la ceva foarte sumar... vremea este pacalitoare si abia asteapta sa ne gaseasca nepregatiti si sa ne atace cu ghearele ei mari.

Incep sa cred ca am depasit astenia de primavara ... nu ma copleseste nici un simptom si nu am nici stari adverse la aceste fenomen al naturii.
Am avut parte de un incident minuscul, dar acesta a lasat o insemnatate aparte in sufletul meu. Mi-am dat seama de multe lucruri pe care consideram ca le cunosc... dar pe care, se pare ca nu le stiam nici macar pe jumatate.
Sunt "lucruri" ce trebuie facute la momentul potrivit cu seriozitatea necesara.
Cuvintele nerostite...raman ganduri pentru noi insine.

Un comentariu:

  1. Ai grija cu vremea asta ca in perioada asta sta la panda sa ne prinda si sa imprastie raceala. Stai la soare dar imbracata adecvat pentru Luna Martie. Sa nu aud ca racesti si ca smiorcai nasucul.

    RăspundeţiȘtergere

Un alt suflet isi da cu parerea: